1. Cat dureaza intregul proces?
De regula, procesul dureaza de la 2 la 4 saptamani. Pentru ca vom comunica cu tine la fiecare pas al proiectului, acest interval de timp poate varia si in functie de rapiditatea raspunsului tau. Odata ce propunerea de amenajare este finalizata si primesti din partea noastra lista de cumparaturi, momentul achizitiei si implementarea depind numai de tine.
2. Daca nu sunt multumit de modul de lucru sau de parcursul intregului proiect imi pot recupera banii?
Sunt doua situatii care pot aparea si chiar ma bucur ca am primit aceasta intrebare pentru a le aborda pe amandoua.
Prima ar fi cea in care ai platit dar inca nu ai reusit sa iti completezi in cont datele solicitate de noi pentru inceperea proiectului si din diverse motive te-ai razgandit si ai vrea sa renunti. In acest caz iti restituim suma 100%.
Mai este si cazul in care noi incepem proiectul si iti livram primele propuneri, iar la momentul conversatiei online in cadrul platformei nu vrei sa mergi mai departe. Iti inapoiem 50% din suma.
3. Ma pot intalni cu designerul meu?
Da, oricand la o cafea :). Oricat de mult ne-ar placea sa ne cunoastem personal toti clientii, ideea acestui serviciu este tocmai desfasurarea lui in mediul online, fara sa alocam timp intalnirilor si plimbarilor prin magazine. Numai cand ne gandim la trafic suntem incantati ca s-a inventat internetul.
4. Designerul va face o selectie de obiecte care sa se incadreze in limita de buget mentionata de mine?
Da, am gandit un calculator de buget pentru o apreciere cat mai corecta a sumei care trebuie investita pentru o amenajare completa care speram sa-ti fie util.
Te rugam foloseste-te cu incredere de el si trimite-ne rezultatul! Bugetul mentionat de tine initial este un reper foarte important in selectarea obiectelor.
5. Doresc sa pastrez o parte din mobilier. Se poate incorpora in noul design al camerei?
Desigur, noi facem acest lucru tot timpul. Cerem fotografiile și dimensiunile pieselor de mobilier sau accesoriilor pe care vrei sa le pastrezi, astfel incat sa le putem incorpora în noul design. Lucram atat pe spatii complet nemobilate, cat si pe camere care contin deja o serie de elemente, realizand integrarea acestora intr-o noua amenajare.
De asemenea, daca ai deja un spatiu integral mobilat si iti doresti doar sa-l decorezi, avem solutii si pentru acest gen de situatie.
Te asteptam sa-ti alegi pachetul de servicii care ti se potriveste! Tutorialul video iti explica ce ai de facut in aplicatie.
6. Proiectul meu poate include mai multe camere?
Da, dar fiecare camera reprezinta un proiect nou.
Avem nevoie pentru fiecare camera de date individuale asa ca te rugam sa parcurgi cu rabdare intregul proces incepand cu intrebarile despre tine.
7. Nu locuiesc in Bucuresti. Pot achizitiona un pachet?
Da, cu siguranta. Aceasta este magia lucrului online.
8. Ce materiale trebuie sa furnizez pentru a initia un proiect?
Serviciul este clar structurat in cativa pasi. Dorinta noastra este sa ii parcurgi usor, dar temeinic. Cu cat datele pe care le primim sunt mai complete cu atat vom reusi sa raspundem mai bine printr-o amenajare pe masura asteptarilor tale.
Primii pasi trebuie sa-i parcurgi tu, apoi lasa-te in grija noastra. Suntem pregatiti sa oferim cele mai potrivite solutii la cerintele tale.
9. Care este cea mai buna modalitate de a masura spatiul meu?
Imprumuta sau cumpara o ruleta. Ti se va parea distractiv sa o folosesti. Masoara distanta de la un colt al camerei la celalat colt, verificand ca ruleta sa fie paralela cu peretele. De asemenea, ar trebui sa masori si spatiul gol al ferestrelor sau al usilor pentru a crea un plan cat mai realist al camerei tale. Trimite-ne apoi datele pe care le-ai adunat.
Urmareste pentru mai multe lamuriri tutorialul video.
10. Nu am o ruleta, este alta posibilitate sa masor dimensiunea camerelor?
Daca nu ai o ruleta sau ti se pare prea complicat sa-ti masori camera, te putem ajuta printr-un serviciu optional pe care il poti achiziona in cadrul platformei.
Un coleg de-al nostru va ajunge la tine doar daca locuiesti in Bucuresti!
11. Locuiesc cu chirie. Are sens sa achizitionez un pachet de servicii?
Mediul in care locuim este important pentru noi toti.
Putem lucra pe spatiul tau propriu sau inchiriat. Un spatiu inchiriat te poate limita din cauza existentei unor elemente fixe cum ar fi finisajele de pereti sau pardoseala, dar iti putem oferi în continuare un design unic, cu mobilier și accesorii care sa te reprezinte si pe care le poti lua cu tine in orice alt spatiu.
Este important insa sa mentionezi in chestionar ca apartamentul este inchiriat. Aplicam o strategie diferita pentru astfel de situatii ;).
12. Casa mea este in constructie. Pot sa apelez la serviciile platformei?
Absolut! Chiar este recomandat. Ne putem implica din faza de proiect astfel incat sa poti intelege cum va fi mobilata si decorata camera ta sau intreaga ta casa. In acest fel vei avea toate datele in momentul in care optezi pentru finisaje si instalatii electrice. Este un exercitiu cu o finalitate excelenta pe care, ca profesionisti, il recomandam cu tarie.
13. Puteti sa va ocupati si de remodelarea partii constructive a spatiului?
Nu va putem ajuta cu un proiect de arhitectura sau planuri de recompartimentare, ci doar cu sugestii pentru finisaje ca optiune extra la un pachet de decorare achizitionat.
14. Ce se intampla daca nu imi place prima propunere?
Designerul care iti va prelua proiectul va crea doua solutii pentru camera ta, in concordanta cu datele oferite de tine prin chestionar si masuratori. In cazul in care nu iti place nicio varianta din cele doua oferite, va trebui sa mai furnizezi designerului prin sesiunea de chat sau telefonic, cateva date in plus. Apoi toata echipa va incerca sa gaseasca o propunere care sa te satisfaca. In cazul in care nici aceasta a treia varianta nu iti este pe plac, iti putem inapoia 50% din suma achitata pentru pachetul respectiv.
Dar cu siguranta vom gasi impreuna solutia dorita.
15. Ce se intampla daca nu sunt multumit de un obiect achizitionat?
Daca un produs nu arata atat de bine precum te-ai asteptat, il poti returna la noi in cazul in care este cumparat din magazinul nostru online sau catre furnizorul de unde a fost achizitionat.
Vezi politica de retur.
16. Ce se intampla daca un produs ajunge la mine deteriorat?
Nu vrem sa iti lasam pe cap un produs deteriorat. Anunta-ne imediat ce produsul soseste la tine daca sunt probleme cu acesta si vom face in asa fel incat sa-l schimbi sau sa ti se returneze banii, in cazul in care este cumparat de la noi. Pentru produsele din afara magazinului nostru online, problema se rezolva cu furnizorul respectiv, in conditiile politicii proprii.
17. Ma puteti ajuta cu instalarea?
Vom oferi recomandari pentru serviciile locale care pot ajuta la instalare, vopsire, si oricare din procesele pentru care ai avea nevoie de ajutor.
18. Bugetul meu s-a modificat. Ce pot face?
Nicio problema! In cazul in care bugetul tau se schimba pana la conversatia online cu designerul tau, ne putem ajusta propunerea pentru a fi in concordanta cu cerintele tale.
19. Pot sa aman proiectul o vreme? Pentru cat timp?
Proiectul tau poate ramane deschis pentru maximum 2 luni, in cazul in care ne-ai notificat in scris aceasta dorinta in cel mult 3 zile de la crearea proiectului online. Asigura-te ca te-ai logat in cont atunci cand esti gata sa reiei si ca datele deja introduse sunt corecte (dimensiuni, buget alocat).
20. Pot cumpara un voucher pe care sa-l pot oferi cadou?
O solutie de mobilare si/sau decorare este cadoul perfect pentru un cuplu, un prieten care s-a mutat sau si-a cumparat un apartament. Poti alege dintre cele doua variante de voucher: pentru serviciile de design interior sau pentru magazinul online.