Dupa ce ai inregistrat o comanda, poti urmari statusul acesteia in sectiunea Comenzile tale din contul tau de client.

In functie de produsul / produsele alese, Interior Online se asigura ca intri in posesia comenzii tale cat de repede posibil.

Astfel, pentru produsele marca Interior precum si produsele din Magazinul Online ai urmatoarele optiuni si termene de livrare:

Curier rapid prin Urgent Cargus

In aria de acoperire a curierului costul de transport este fix, in valoare de 20 RON pentru comenzile sub 500 RON si gratuit pentru cele peste 500 RON. Daca ai comandat produse in valoare de peste 500 RON, livrarea acestora este gratuita inclusiv daca produsele au o greutate mare.

In cazul in care destinatia nu se afla in aria de acoperire cu kilometri suplimentari 0 a curierului, exista posibilitatea perceperii unei taxe suplimentare. Insa nu iti face griji, daca se intampla acest lucru te vom anunta din start, in momentul confirmarii comenzii.

Timp de livrare

Livrarile standard se fac intr-un termen minim de 5 zile lucratoare si un termen maxim de 30 de zile lucratoare pentru produsele pe baza de comanda.

Politica de retur

Atentie! Politica de retur pentru pachetele de design Interior Online difera de politica de retur pentru produsele din Magazin Online / Produsele Interior. 

Astfel, daca nu esti multumit de modul de lucru sau de parcursul intregului proiect pot aparea 2 situatii:

Prima ar fi cea in care ai platit dar inca nu ai reusit sa iti completezi in cont datele solicitate de noi pentru inceperea proiectului si din diverse motive te-ai razgandit si ai vrea sa renunti. In acest caz iti restituim suma 100%. 

Mai este si cazul in care noi incepem proiectul si iti livram primele propuneri, iar la momentul conversatiei online in cadrul platformei nu vrei sa mergi mai departe. Iti inapoiem 50% din suma.

Pentru produsele din magazin se aplica urmatoarea politica de retur:

Persoanele fizice care achizitioneaza produse de pe site-ul Interior Online au posibilitatea sa se retraga din contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice de la primire.

Pasul 1. Completeaza formularul de retragere

Ai posibilitatea sa ne notifici cu privire la retragerea din contract la adresa de e-mail office@interioronline.ro, trebuie doar sa atasezi in e-mail formularul de retragere din contract (cererea de retur) completat.

Descarca Formularul de retragere din contract

Pasul 2. Pregateste coletul si trimite-l catre noi

Este obligatoriu sa trimiti produsul, impreuna cu cutia originala a acestuia, nedeteriorata, toate accesoriile primite, certificatul de garantie daca este cazul, o copie a facturii si formularul de retragere din contract (cererea de retur) completat. 

Toate acestea trebuie impachetate corespunzator in alta cutie, nu in cutia produsului. 

Retragerea ta din contract va fi posibila doar daca se respecta termenul de 14 zile de livrare de la notificarea de retragere. Costurile de returnare sunt suportate de catre cumparator, conform legii.

Adresa la care trimiti coletul este :

Destinatar: Linia Interior Design SRL

Adresa: Str. Hagi Ghita nr.41, corp B (fosta str. Costache Sibiceanu nr.6), sector 1,

Bucuresti

Pasul 3. Iti restituim banii

Iti restituim contravaloarea produselor achitate in termen de 14 zile de la data notificarii de retragere din contract, dar nu mai devreme de data la care produsul ajunge fizic la noi. 

La completarea cererii de retur, este obligatoriu sa fie completata si optiunea pentru modalitatea de transfer. 

In cazul in care se cere rambursarea sumei intr-un cont bancar, va rugam sa mentionati IBAN-ul, precum si Banca la care este deschis contul. 

Rambursul nu se va face decat in contul apartinand persoanei catre care a fost facturat produsul si care face returul, nu se poate face catre terti.

Responsabilitatea fata de starea produsului

Conform Art 20, din OUG 34/2014 cu modificarile Legii nr 157/22.06.2015, riscul de deteriorare sau pierdere a produsului este transferat consumatorului in momentul in care acesta sau o parte terta desemnata de acesta, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor. 

Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului in momentul livrarii produselor catre transportator, daca transportatorul a fost insarcinat de catre consumator sa transporte produsele, iar aceasta optiune nu a fost oferita de catre profesionist, fara a aduce atingere drepturilor consumatorului fata de transportator.

 

Dispozitii legale

In conformitate cu dispozitiile art. 9 din OUG 34/2014, cumparatorul, nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale, are dreptul de a denunta unilateral contractul in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. 

In cazul denuntarii contractului, produsul trebuie sa fie in starea de la vanzare, insotit de toate accesoriile, manualele de utilizare si eventualele softuri incluse, precum si certificatul de garantie (original), iar cutia acestuia sa nu fie deteriorata.

In conformitate cu prevederile art. 13 din OUG 34/2014 rambursarea sumelor achitate pe produs se va face in cel mult 14 zile de la data denuntarii contractuluI, clientul avand obligatia sa trimita coletul catre noi in termen de 14 zile de la data denuntarii contractului, in caz contrar putem amana restituirea contravalorii produselor achitate pana in momentul in care produsul ajunge fizic la noi.

 

Important

Nu fac obiectul denuntarii unilaterale a contractului produsele deteriorate sau care prezinta defectiuni din culpa cumparatorului, precum si cele care au fost desfacute ori ale caror piese au fost inlocuite si nici produsele nefunctionale care fac obiectul reparatiilor sau inlocuirii lor in baza garantiei.

Conform art. 16 din aceeasi ordonanta, sunt exceptate de la dreptul de returnare urmatoarele:

- produsele al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant;

- produsele executate dupa specificatiile consumatorului sau personalizate la cererea acestuia, precum si cele care prin natura lor nu pot fi returnate sau cele care se deterioreaza ori se degradeaza rapid;

- produsele confectionate la cererea consumatorului

- furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protective a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator

Iti amintim, formularul de retur poate fi accesat si downloadat de aici: 

Descarca Formularul de retragere din contract