Termeni si conditii www.interioronline.ro  

Acest document stabileste termenii si conditiile in care poti utiliza site-ul www.interioronline.ro. E-mail de contact: office@interioronline.ro. 

Accesul si utilizarea site-ului se face sub autoritatea acestor reguli, in termenii si conditiile stipulate de mai jos. Utilizarea site-ului, inregistrarea si accesul la servicii presupune implicit acceptarea acestor termeni si conditii, cu toate consecintele care decurg din acceptarea acestora.

1.  DEFINITII SI TERMENI

Interior Online - SC Linia Interior Design SRL, societate comerciala organizata in baza legii romane, cu sediul social in Sat Crevedia, Comuna Crevedia, Soseaua Bucuresti-Targoviste, nr.171, Jud. Dambovita. Punct de lucru in Bucuresti - sector 1, Str. Deparateanu Alexandru 20,  mansarda, J15/267/2017, CUI 37219655. 

Client / Cumparator - orice persoana fizica / juridica inregistrata pe Site care, prin finalizarea procesului de inregistrare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii.

Comanda - un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si / sau Servicii de pe site.

Consilier (Consultant) de vanzari – angajat al Interior Online care se ocupa de prelucrarea comenzii dupa primire.

Cont - sectiunea din site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite transmiterea comenzii si care contine informatii despre Client / Utilizator si istoricul Clientului in Site (comenzi, facturi proforme, adrese de livrare etc.).

Continut 

- toate informatiile de pe site care pot fi vizitate, vizualizate sau accesate prin utilizarea unui echipament electronic;

- continutul oricarui e-mail trimis Utilizatorilor sau Clientilor sai de catre Interior Online prin mijloace electronice si / sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

- orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat sau colaborator al Interior Online Utilizatorului sau Clientului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;

- informatii legate de produsele, serviciile si / sau tarifele practicate de Interior Online intr-o anumita perioada;

- informatii legate de produsele, serviciile si / sau tarifele practicate de catre un tert cu care Interior Online are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;

- date referitoare la Interior Online, sau alte date privilegiate ale acesteia.

Cos de cumparaturi - maniera prin care Clientul transmite Interior Online intentia sa de a achizitiona produsele adaugate.

Designer -  persoana care preia proiectul odata primita cererea Clientului. In urma cererii de comanda a Clientului, Designerul pregateste solutia de design pe baza datelor primite de la client, care vor fi trimise dupa finalizare atat in contul de client, cat si pe mail-ul acestuia. 

Informatii solicitate – pentri orice informatii poti trimite un mail pe office@interioronline.ro Un Consilier (Consultant) de vanzari va raspunde prin e-mail sau telefon in termen de 2-5 zile lucratoare.

Membru - Persoana fizica care are sau obtine acces la Continut, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare intre Interior Online si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui Cont.

Newsletter - mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si / sau a promotiilor desfasurate intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Linia Interior Design SRL cu referire la informatiile continute de acesta.

Produse - bunuri comercializate de Linia Interior Design SRL in magazinul online, produse marca Interior sau produse de la furnizori, parteneri ai societatii.

Servicii - pachete servicii design interior comercializate de catre Linia Interior Design SRL

Utilizator  - persoana fizica / juridica care are sau obtine acces la site, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Interior Online (electronic, telefonic, etc).

Vanzator - societatea comerciala Linia Interior Design SRL.

2. CONDITII GENERALE

2.1. Prezentul document stabileste termenii si conditiile de utilizare a Siteului / Continutului / Serviciului de catre Membru sau Client, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, incheiat intre Interior Online si acesta. Te rugam sa parcurgi cu atentie acest document pentru a preveni eventuale consecinte nedorite/ neplacute, ce pot fi apreciate de catre Utilizator / Membru / Client ca avand un impact negativ asupra datelor sale si / sau informatiilor furnizate companiei Interior Online.

2.2. Furnizarea serviciilor si / sau a produselor va incepe imediat dupa indeplinirea tuturor formalitatilor de inregistrare cerute. Optand pentru inregistrare, Membrul sau Clientul se obliga sa furnizeze corect numele, adresa si alte informatii necesare in vederea operarii comenzilor plasate. Pentru corectarea sau actualizarea acestor informatii, accesati meniul "date personale" din cadrul aplicatiei „Contul tau”. 

Prin accesarea contului si utilizarea parolei personale esti responsabil pentru toate actiunile care decurg din folosirea acesteia. Compania Interior Online nu poate fi facuta responsabila pentru erorile / incidentele survenite in urma neglijentei utilizatorului privind securitatea si confidentialitatea contului si parolei sale.

2.3. Folosirea, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, Continutului / Serviciului, implica acceptarea prezentelor termeni si conditii de catre Membru sau Client; Clientul se obliga sa monitorizeze permanent termenii si conditiile care pot fi actualizate, modificate si completate. In cazul unor neintelegeri se aplica Termenii si conditiile valabile la momentul comenzii si notificarii acestuia in scris de catre Interior Online.

2.4. Accesul la Serviciu se face exclusiv prin accesarea siteului public disponibil www.interioronline.ro.

2.5. Prin folosirea Siteului / Continutului / Serviciului, Membrul sau Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg prin utilizarea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse Siteului, Continutului, Serviciului Interior Online sau oricarui tert cu care Interior Online are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.

2.6. In cazul in care Utilizatorul sau Clientul nu este de acord si / sau nu accepta prezentul Document privind termeni si conditii va trimite un e-mail pe adresa office@interioronline.ro cu precizarea motivelor si / sau solicitarilor de realizare a modificarilor intervenite.

2.6.1. Utilizatorul sau Clientul isi poate retrage in orice moment consimtamantul exprimat intelegand sa renunte la: accesul la Serviciu, alte servicii oferite de Interior Online prin intermediul Site-ului, in acest sens Utilizatorul sau Clientul va trimite un e-mail pe adresa office@interioronline.ro.

2.6.2. In situatia in care Utilizatorul sau Clientul nu doreste a mai primi din partea companiei Interior Online newslettere / alerte si / sau comunicari efectuate in scop de marketing si publicitate prin intermediul oricarui canal de comunicare (electronic, telefonic, etc) poate efectua solicitarea de Dezabonare disponibila in cuprinsul oricarei comunicari via e-mail sau prin trimiterea unei solicitari scrise pe adresa office@interioronline.ro.

2.6.3 Utilizatorul sau Clientul, in conformitate cu dispozitiile si normele privind protectia datelor cu caracter personal, are dreptul de a solicita Stergerea datelor sale personale prelucrate in scop comercial de catre compania Interior Online in baza contractului agreat de parti, iar in acest sens poate formula solicitarea scrisa pe adresa office@interioronline.ro. 

2.6.4 Utilizatorul sau Clientul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord si / sau a nu accepta documentul, exprimandu-si Acceptul pentru documentul privind termini si conditii sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.

2.7. In cazul vanzarii de produse din magazinul online pentru care Clientul a achitat contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de Interior Online si isi revoca acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unei Comenzi, Interior Online va anula Comanda acestuia fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.

In cazul vanzarii de servicii (pachetele de design interior) exista urmatoarea reglementare. Daca clientul se razgandeste inainte de finalizarea introducerii tuturor datelor necesare inceperii procesului se poate returna intreaga suma aferenta serviciului. Daca insa Designerul a preluat si deja lucreaza solutia se va returna doar 50% din suma.

2.8. Acest Site este adresat doar Membrilor persoane fizice care au cel putin 18 ani, care au parcurs etapele inregistrarii corespunzatoare si care nu au fost suspendati sau inlaturati de catre Interior Online, indiferent de motivul suspendarii sau al inlaturarii. Posibilitatea de a comanda online este disponibila doar persoanelor cu adresa de livrare in Romania. Devenind Membru, persoana declara faptul ca intruneste conditiile susmentionate.

3. CONTINUT

3.1. Continutul, asa cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, design-uri, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si / sau continut multimedia prezentate pe Site, este proprietatea exclusiva a Interior Online, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si / sau publicare).

3.2. Membrului sau Clientului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si / sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de Interior Online, includerea oricarui continut in afara site-ului Interior Online, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Interior Online asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul expres al Interior Online.

3.3. Orice continut la care Membrul sau Clientul are si / sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Interior Online si acesta, si fara nici o garantie implicit sau expres formulata din partea Interior Online cu referire la acel continut.

3.4. Membrul sau Clientul poate copia, transfera si / sau utiliza continutul numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederi ale prezentului Document.

3.5. In cazul in care Interior Online confera Membrului sau Clientului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Membrul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea Interior Online pentru respectivul Membru, Client sau oricare alt tert care are / obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.

3.6. Niciun continut transmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si / sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Interior Online si / sau al angajatului sau colaboratorului Interior Online care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

3.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

4. CONTACT PENTRU CLIENTI SI MEMBRI

4.1. Interior Online publica pe site datele complete si corecte de identificare si contactare de catre Client sau Membru.

4.2. Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, Membrul sau Clientul declara si accepta sa fie contactat prin orice mijloc disponibil incluzand si mijloacele electronice, de catre compania Interior Online (fara insa a exista o obligatie din partea companiei in acest sens) intelegand ca prin completarea informatiilor cu privire la datele sale de contact, precum nume, prenume, adresa de e-mail, nr. de telefon etc. aceste date urmeaza a fi prelucrate si evidentiate in baza de date in scopul imbunatatirii relatiilor comerciale, respectiv in scopul bunei desfasurari a activitatii economice si comerciale ale companiei. Pentru detalii si informatii suplimentare legate de prelucrarea si administrarea datelor tale cu caracter personal te rugam sa vizualizezi si articolul denumit Politica de confidentialitate. 

4.3. Completarea partiala sau integrala a formularului de contact si trimiterea acestuia nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea Interior Online de a contacta Membrul sau Clientul.

4.4. Accesarea Site-ului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificari adresate Interior Online se realizeaza in mod electronic, telefonic, sau orice alt mod de comunicare disponibil Membrului sau Clientului si Interior Online, considerandu-se astfel ca acesta consimte primirea notificarilor din partea Interior Online in modalitate electronica si / sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail, mesaje scurte (SMS) sau prin anunturi pe site.

4.5. Dupa achizitionarea unui produs sau Serviciu, clientului i se poate cere prin email inscrierea unui review legat de bunul / serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de Client in Cont. In acest fel, Clientul poate contribui la informarea altor posibili Utilizatori / Clienti / Membrii de pe site. Vanzatorul nu este responsabil de informatiile cuprinse in review-uri.

4.6. Clientul declara expres ca datele de contact furnizate ii apartin (adresa de email, numar de telefon, adresa de livrare) si ca vor putea fi folosite de catre Interior Online in comunicarile sale cu Clientul.

5. NEWSLETTERE SI ALERTE

5.1. In momentul in care, Membrul sau Clientul isi creaza un Cont pe Site, acceptand Documentul (Termeni si Conditii), acesta are dreptul de a-si exprima sau nu acordul cu privire la primirea de newslettere si / sau alerte din partea Interior Online prin modalitate electronica si / sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail, SMS sau prin anunturi pe site.  

5.2. Datele preluate de la Membru in scopul expedierii newsletterelor si / sau alertelor, pot si vor fi folosite de catre Interior Online in limitele Politicii de confidentialitate, asa cum este statuat in articolul 15.

5.3. Renuntarea la primirea newsletterelor si / sau alertelor de catre Membru sau Client se poate face in orice moment:

Folosind legatura special destinata din cadrul oricaror newslettere si / sau alerte primite (in partea de jos a e-mail-ului in sectiunea „Click aici pentru dezabonare”), acolo unde aceasta optiune este tehnic posibila; 

Prin modificarea acceptului sau de a primi newslettere si/sau alerte si folosind pagini din zonele restrictionate, in cadrul Contului individual al Membrului, de pe www.interioronline.ro.

Prin contactarea Interior Online la datele de mai sus astfel cum sunt precizate in art. 2.6 si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.

5.4. Retragerea consimtamantului cu privire la primirea newsletter-lor si / sau alertelor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul document si produce efecte doar pentru viitor ulterior comunicarii intentiei de retragere.

5.5. Interior Online isi rezerva dreptul de a selectiona persoanele carora le va trimite newslettere si / sau alerte cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice Membru sau Client care si-a exprimat anterior consimtamantul de a primi newslettere si / sau alerte, fara nici un angajament ulterior din partea Interior Online, sau a vreunei notificari prealabile a acestuia.

5.6. Interior Online nu va include in newslettere si / sau alerte transmise Membrului sau Clientului, nici un alt fel de material publicitar sub forma de continut care sa faca referire la vreun tert care nu este partener comercial al Interior Online, la momentul expedierii newsletterelor si / sau alertelor. 

6. PLATA CU CARDUL

In cazul in care Clientul opteaza pentru plata online cu cardul a contravalorii comenzilor, contractului si / sau contractelor, autorizarea si remiterea spre decontare a tranzactiilor de acceptare card se realizeaza exclusiv prin intermediul societatii comerciale ROMCARD SA. prin solutia integrata; ROMCARD SA. este furnizorul Interior Online de solutie software de facilitare a comertului electronic adica servicii de plata, administrare plati si protectie antifrauda.

Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise de banci romanesti si straine sub siglele VISA si MasterCard cu conditia ca bancile emitente sa le fi activat pentru plata online. Alte metode de plata sunt transferul bancar sau plata la livrare.

Interior Online nu solicita si nu stocheaza nici un fel de informatii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale Clientului, acestea fiind procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plata online.

7. POLITICA DE VANZARE ONLINE

7.1 Acces la serviciu: 

7.1.1. Accesul la serviciu este permis oricarui Membru care poseda sau isi creeaza un Cont pe site.

7.1.2. Pentru a i se permite accesul la serviciu, Membrul va trebui sa accepte prevederile Documentului.

7.1.3. Interior Online isi rezerva dreptul de a limita accesul clientului la Serviciu si campanii marketing (de a nu-l include in campania de promovare si fidelizare, de a-i permite sa comande doar cu plata in avans etc.) precum si dreptul de a anula comenzile deja plasate in urmatoarele cazuri: plasarea si refuzarea a mai mult de doua comenzi in sistemul de plata la livrare, mai mult de 2 comenzi ulterior anulate de catre Client prin notificare din partea lui trimisa in scris pe adresa de email office@interioronline.ro, folosirea unui limbaj tendentios, incalcarea dreptului de proprietate intelectuala etc., sau accesul si existenta Contului Clientului ar putea prejudicia in vreun fel Interior Online. Acest drept poate fi exercitat in orice moment si nu este necesara notificarea Clientului in acest sens.

7.1.4. Fiecare Membru poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Membri / Clienti.

7.1.5. In situatia in care se descopera accese partajate de mai multi Clienti, Interior Online isi rezerva dreptul de a anula sau a suspenda accesul Clientului la Continut sau Serviciu. Daca exista comenzi plasate din conturile suspendate sau anulate, acestea vor fi anulate automat.

7.1.6. Interior Online poate refuza o comanda in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:

- esuarea / invalidarea tranzactiei online;

- neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului / a tranzactiei;

- furnizarea de date incomplete sau incorecte de catre Client;

- activitatea Clientului poate produce daune site-ului www.interioronline.ro, societatii Linia Interior Design SRL si / sau partenerilor sai;

- clientul foloseste Serviciul intr-un mod neconform uzantelor normale si bunei-credinte sau isi exercita drepturile in scopul de a vatama sau pagubi Interior Online ori intr-un mod excesiv si nerezonabil, contrar bunei-credinte;

- livrari consecutiv esuate din culpa Clientului;

- alte motive justificate (de ex.: plasarea si renuntarea nejustificata la mai mult de trei comenzi intr-un interval de 30 zile).

7.2. Produse si servicii:

7.2.1. Interior Online poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Interior Online are incheiate contracte sau acorduri de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.

7.2.2. Produsele si / sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.

7.2.3. Interior Online poate limita capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienti, pe motive intemeiate.

7.2.4. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.

7.2.5. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in lei (RON) folosind informatiile furnizate de Client in formularul destinat. Interior Online nu raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate de Client pentru factura sau de imposibilitatea deducerii unor cheltuieli datorita informatiilor furnizate incorecte de catre Client. Facturile se emit astfel: pentru platile efectuate anterior primirii produselor si serviciilor se emite factura finala la momentul expedierii catre Client (predarii catre curier). Pentru corectii (anulari, retur) se emit facturi de storno. Toate facturile sunt emise si inregistrate automat si incluse in raportarile fiscale. Nu se accepta corectii cu exceptia acelor modificari ale facturilor efectuate prin metodele si la termenele legale.

7.2.6. Plata produselor si / sau a serviciilor achizitionate prin intermediul serviciului se poate face:

A. Online cu card (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro), plata fiind securizata de catre partenerul nostru RomCard. Acest tip de plata va fi facut catre o pagina redirectionata de catre RomCard. Inregistrarea datelor dumneavoastra este sigura, site-ul www.interiononline.ro neavand acces la detaliile dumneavoastra bancare.

B. Cash la livrare prin transportatorul selectat doar pentru anumite produse selectate de Intrior Online

C. Prin transfer bancar in contul SC. Linia Interior Design SRL , comisioanele si spezele bancare fiind in sarcina clientului. Informatiile necesare platii prin transfer bancar sunt:

- SC. Linia Interior Design SRL

- J15/267/2017

- CUI 37219655

- Str. Bucuresti -Targoviste nr. 171, Crevedia, jud. Dambovita

- Adresa punct de lucru: Str. Deparateanu Alexandru 20,  mansarda, sector 1, Bucuresti

- Banca Transilvania 

- IBAN: RO43BTRLRONCRT0388017701

7.2.7. In cazul platilor online cu cardul, Interior Online nu este / nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai clientul.

7.2.8. Toate informatiile folosite pentru descrierea Produselor si / sau Serviciilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia, descrieri de produs, specificatii, etc) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Interior Online, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare. Interior Online poate retrage o oferta de produse sau o poate modifica in orice moment pana la plasarea comenzii, fara a datora daune sau alte penalitati catre nici un potential client.

7.2.9. In imaginile produselor si / sau serviciilor Interior Online isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii etc.) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective si implicit nu vor fi livrate la achizitia produselor. In acest caz, se precizeaza expres in descrierea produselor ce bun este de vanzare si se marcheaza si in imagine.

7.2.10. In cazul putin probabil cand Interior Online nu va putea onora o parte din produse, acesta va notifica pe email Clientul, oferindu-i una dintre alternative:

A. anularea comenzii sau scoaterea din comanda a produsului ce nu mai poate fi livrat

B. primirea unor credite activabile pe site in anumite conditii care vor putea fi folosite pentru achizitii produse doar pe www.interioronline.ro

7.3. Comanda online:

7.3.1. Clientul poate efectua comenzi de servicii si produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site, ofertele fiind limitate in timp (dupa perioada indicata nu se mai pot plasa comenzi si articolele nu mai sunt vizibile pe www.interioronline.ro). Pretul afisat pe site la momentul comenzii nu se va modifica, fiind ferm. Pentru o oferta care a expirat nu mai pot fi plasate comenzi. Interior Online poate modifica oricand preturi, oferte, cantitati conform criteriilor interne (locatia geografica, disponibilitate stoc etc.) cu respectarea comenzilor / contractelor deja plasate. Interior Online nu poate fi obligata sa pastreze un anume pret decat pentru comenzile plasate; potentialii clienti care vizualizeaza ofertele dar nu plaseaza comenzi nu pot solicita un pret / oferta diferit de cel afisat pe site-ul www.interioronline.ro. 

7.3.2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.

7.3.3. Contractul la distanta este considerat incheiat de catre Interior Online atunci cand comanda plasata de catre Client este confirmata electronic de catre Interior Online, in urma receptiei tuturor produselor din acea comanda de catre Interior Online (direct sau prin subcontractori). Mai mult, inainte de a valida comanda Clientului si inainte de a expedia produsele, Interior Online are dreptul sa contacteze Clientul, prin orice mijloc disponibil / agreat de Interior Online (telefonic sau e-mail), pentru a obtine confirmarea personala de catre Client a datelor sale de identificare si livrare. Clientii accepta ca Interior Online nu poate fi fortat sa valideze / livreze produse catre persoane care nu au confirmat datele de livrare si identificare.

7.3.4. Interior Online va denunta unilateral si va anula automat comanda efectuata de catre Client, chiar si fara notificare prealabilea adresata Clientului, fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

- neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online;

- invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Interior Online, in cazul platii online;

- datele furnizate de catre Client privind livrarea (adresa, date contact), pe site sunt incomplete sau incorecte;

- activitatea Clientului pe site poate produce daune de orice natura de partea Interior Online si / sau partenerilor acestuia;

- realizarea a mai mult de doua livrari consecutive, esuate;

- pentru alte motive obiective.

7.3.5. In cazul in care Clientul renunta la o comanda servicii – pachetele de design interior:

- suma aceasta va fi rambursata in totalitate de catre Interior Online in maxim 14 zile de la data la care Interior Online a luat la cunostinta de acest fapt DACA Clientul nu a reusit sa completeze in cont datele solicitate de catre Interior Online pentru inceperea proiectului

- suma aceasta va fi rambursata in proportie de 50% de catre Interior Online in maxim 14 zile de la data la care Interior Online a luat la cunostinta de acest fapt DACA Designer-ul Interior Online incepe proiectul, iar Clientul nu doreste sa mai continue colaborarea.

7.3.6. In cazul in care unele produse comandate de catre Client nu mai sunt disponibile pe stoc din motive independente de Interior Online, Interior Online va informa clientul asupra acestui fapt imediat ce cunoaste indisponibilitatea si va dispune rambursarea sumelor achitate in avans in termen de maxim 7 zile de la notificarea clientului.

7.3.7. O comanda plasata poate fi anulata inainte de expedierea acesteia prin solicitarea Clientului in scris trimitand un e-mail pe office@interioronline.ro, mentionand clar anularea si numarul comenzii.

7.3.8. La orice comanda plasata clientul este obligat sa verifice si sa accepte cadrul contractual.

7.4. Comanda telefonica:

Clientul / Membrul nu poate efectua comenzi telefonice. Clientul / Membrul nu poate solicita modificarea comenzii la telefon.

7.5. Contract si finalizare:

7.5.1. Interior Online va emite si transmite catre Client toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor / serviciilor de catre Client conform legislatiei in vigoare.

7.5.2. Interior Online va facilita informarea Clientului asupra stadiului de finalizare in care se afla comanda sa prin trimiterea unui e-mail de informare la adresa indicata de acesta. Factura emisa va cuprinde toate mentiunile obligatorii in conformitate cu art. 319 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal si va putea fi descarcata in format pdf din contul Membrului.

7.5.3. Contractul la care se adauga documentele care atesta livrarea catre Client a coletului de catre curier (AWB semnat si decontat) din partea Interior Online, devine Contract onorat.

7.5.4. Contractul este incheiat pe durata determinata. Acesta va fi considerat ca fiind incetat in momentul in care partile isi vor fi executat obligatiile reciproce in termenele si conditiile stabilite prin prezentul Document.

7.5.5. In cazul in care exista diferente intre lista cu produse livrate (asa cum poate fi accesata din "Contul meu") si continutul coletului, Clientul are obligatia de a notifica Interior Online si curierul (daca constatarea s-a facut in prezenta acestuia) in maximum 24 de ore de la receptia coletului, telefonic sau prin e-mail catre adresa office@interioronline.ro cu detaliile aferente (foto, explicatii etc). Daca Clientul nu a facut constatarea in prezenta curierului acesta NU mai poate invoca diferentele.

7.6. Transport:

7.6.1. Costurile transportului in sistem de curierat a produselor achizitionate pe site-ul www.interioronline.ro de la Interior Online sunt calculate automat prin modului Urgent Cargus incorporat site-ului.  Toate costurile se calculeaza si sunt comunicate Clientului la momentul plasarii comenzii in functie de criteriile specifice comenzii (volum, greutate, materiale). 

Interior Online estimeaza pe baza unor indicatori interni si in baza contractului cu Urgent Cargus costul transportului si Clientul accepta in mod expres prin plasarea comenzii estimarile pentru costul transportului si manevrarii, indiferent de datele care au stat la baza determinarii acestui cost. In consecinta, Clientul nu poate solicita ulterior plasarii comenzii un cost inferior al transportului pe baza unor cantariri sau masurari proprii ale coletului. 

7.6.2. Timpul de livrare al unei comenzi este comunicat expres la plasarea acesteia (intre 48 de ore si 6 saptamani) si este un interval de zile influentat de: transportul bunurilor de la furnizorul de marfa al Interior Online, timpii de procesare in centrul logistic al furnizorului initial, zile lucratoare din luna, numarul produselor din comanda si timpii de procesare a fiecarui produs etc. Timpul total de livrare poate fi decalat de un produs cu perioada mai lunga, astfel ca Clientul accepta ca prin cumularea a mai multe produse intr-o comanda decaleaza livrarea produselor pana la data cea mai indepartata. Ca regula, produsele dintr-o comanda sunt livrare intr-un singur pachet cu un AWB unic (nu se livreaza partial produsele dintr-o comanda).

7.6.3. Livrarile se vor efectua de regula in interiorul perioadei asumate la plasarea comenzii si Clientul poate obtine informatii privind statusul livrarii in orice moment. In cazul in care produsul poate fie livrat cu depasirea termenului susmentionat, Interior Online va informa de indata Clientul prin E-mail oferind doua optiuni: Clientul poate fie renunta (in scris) la comanda / produs, fie accepta noul termen de livrare propus. Sumele platite vor fi rambursate in totalitate conform legii, in termen de maximum 14 zile de la data renuntarii.

7.6.4. Interior Online poate avea campanii promotionale privind livrare gratuita (perceperea unei taxe de livrare in suma 0 ron (zero)). Aceasta oferta nu se refera la taxa de manevrare care este separat perceputa. Livrarea gratuita se aplica pentru livrarea de bunuri cu valoare totala peste 500 RON.

7.7. Calitate si garantii:

7.7.1. Interior Online respecta prevederile de garantie conform legislatiei romanesti in vigoare. Detalii clare legate de aceste garantii sunt date de catre fisele produselor si niciun membru nu poate solicita o garantie extinsa, mai mult decat cea mentionata. Garantia se aplica conditiilor normale de utilizare si este valabila numai pentru produsele achizitionate si platite de Client de la Interior Online. Produsele beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003, astfel cum aceasta a transpus Directiva 1999/44/CE privind vanzarea de bunuri de consum si garantiile conexe sau daca in prezentarea produsului este precizat un termen extins de garantie se aplica termenul mai lung. Raspunderea Interior Online, conform prevederilor art. 9-14 din Legea 449/2003, este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului, pentru produsele cu o durata medie de utilizare de cel putin 2 ani. Garantia presupune rambursarea valorii pentru produsele neconforme pentru care Clientul notifica comerciantul in scris in termenul legal; Interior Online nu inlocuieste si nu repara produsele defecte sau neconforme. Produsele neconforme redevin proprietatea Interior Online. Clientul nu este indreptatit la despagubiri sau penalitati pentru produsele neconforme si prin plasarea comenzii declara ca accepta sa primeasca contravaloarea produselor si transportului in cazul lipsei de conformitate.

7.7.2. Detalii clare despre trasaturile caracteristice ale fiecarui produs sunt furnizate pe site. Informatii cu privire la termenii si conditiile de garantie Interior Online si instructiunile de utilizare generale a diferitelor tipuri de produse pot fi predate Clientului ca document in format digital, disponibile din contul Interior Online sau cerute prin adresa prin e-mail. Daca aceste informatii nu au parvenit Clientului acesta le poate obtine oricand prin solicitare telefonica sau e-mail catre office@interioronline.ro. 

7.7.3. Interior Online comercializeaza piese de mobilier si decoratiuni interioare de o calitate superioara. Acestea sunt produse  in Romania. Garantam calitatea produselor cu conditia respectarii instructiunilor de utilizare, intretinere, depozitare si transport. Interior Online nu vinde produse second-hand, produse defecte sau produse de o calitate mai scazuta decat standardele de piata corespunzatoare.

7.8. Renuntarea la contract si returnarea produselor:

7.8.1. Clientul Interior Online poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract si este indreptatit sa primeasca intreaga contravaloare platita pentru produse, in urmatoarele situatii:

- Produsele prezinta deteriorari severe care le fac neconforme;

- Produsele livrate sunt diferite (specificatii, cantitate, etc) fata de comanda plasata;

- Produsele prezinta defecte de fabricatie

- Clientul s-a retras din contract in termenul de 14 zile de la data livrarii comenzii. 

7.8.2. Interior Online poate oferi acoperirea taxei de livrare pentru produsele returnate (indiferent de motivul returnarii, cu exceptia cazurilor de returnare abuziva) ca procedura de fidelizare,  iar returul se solicita si proceseaza prin email la office@interioronline.ro.  Prin trimiterea respectivului email, Clientul are posibilitatea de a selecta produse simultan din una sau mai multe comenzi returnabile (cele in termen maxim de 14 zile). In cazul in care Clientul foloseste alt curier sau alte modalitati de livrare (posta, personal), adresa de returnare produse este Str. Hagi Ghita nr.41, corp B (fosta str. Costache Sibiceanu nr.6), sector 1, Bucuresti si se va aplica art 13 alin 3 si art 14 din Ordonanta De Urgenta nr. 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

7.8.3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, cele 14 zile legale, Clientul informeaza Interior Online cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, Clientul trebuie sa trimita un email la office@interioronline.ro in care face o declaratie neechivoca prin care isi exprima dorinta de retragere privind produsele in cauza.

7.8.4. Clientului care a notificat Interior Online conform articolului anterior, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire au fost returnate sau inmanate catre Interior Online sau unei persoane autorizate de Interior Online sa receptioneze produsele (de obicei firma de curierat rapid prin care i-au fost livrate produsele), fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 30 zile de la data la care acesta a comunicat Interior Online decizia sa de retragere din contract. Termenul este respectat daca produsele sunt expediate de Client inainte de expirarea perioadei de 30 zile impachetate corespunzator pentru protejarea pe durata transportului. 

7.8.5. Clientul Interior Online nu va putea sa returneze produsele achizitionate si / sau nu va pretinde orice alte daune-interese / despagubiri, in urmatoarele situatii:

- In cazul in care cererea de returnare are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile, calculata din ziua urmatoare datei contractului onorat.

- In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute in art. 7.8.1, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (cu documentele care l-au insotit, cu toate componentele, impachetat in ambalaj original).

- In cazul in care a cumparat un pachet de servicii design interior, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat la cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul de retragere dupa executarea completa a Contractului de catre Interior Online.

- In cazul in care produsele au fost confectionate dupa specificatiile prezentate de Client sau personalizate in mod clar.

- In cazul in care au fost comandate si livrate produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Client (aceste produse sunt marcate in prezentare ca produse nereturnabile).

- In cazul in care au fost comandate si livrate produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.

7.8.6. Membrul / Clientul va fi informat in e-mailul de plasare a comenzii daca acesta este returnabil sau nu si daca exista costuri in caz de retur. Produsele ce constituie un kit / set trebuie returnate ca un kit / set.

7.8.7. In cazul retragerii din contract a Clientului, Interior Online ii ramburseaza acestuia toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea sa pentru produse, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a Clientului. Returnarea se face folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de Client pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Clientul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina Clientului plata de comisioane in urma rambursarii.

7.8.8. Daca Clientul nu impacheteaza corespunzator pentru protejarea / manipularea produselor returnate, curierul indicat in formularul de retur este indreptatit sa nu preia, pe cheltuiala Interior Online bunurile notificate pentru retur. Daca clientul trimite produsele impachetate necorespunzator pentru protejare / manipulare prin alta metoda (alt curier, posta romana, predare personala etc.) este raspunzator de orice distrugeri, defecte, descompletari constatate la receptia returului. Prevederile de mai sus NU se refera la ambalajul original al produselor ci la orice ambalaj care conform standardelor de curierat precizate pe pagina Livrare sunt in masura sa protejeze produsele in functie de specificul lor (material, dimensiuni etc).

8. VOUCHERE CADOU

8.1. Orice persoana care doreste sa ofere un cadou poate achizitiona un Voucher Cadou de valoarea dorita, completand datele beneficiarului. Voucherul Cadou se transmite Clientului prin e-mail.

8.2. Conditii de achizitie si utilizare Voucher Cadou:

Voucherul Cadou poate fi achizitionat online;

Voucherul Cadou poate fi achizitionat online exclusiv prin card bancar, fara a se percepe nicio taxa sau comision de emitere. Valoarea Voucher-ului Cadou este exact suma platita de Client la achizitionare;

Voucherul Cadou poate fi utilizat o singura data (utilizare unica, nu multipla), in limita valorii acestuia, pentru produsele disponibile in magazinul online www.interioronline.ro si / sau serviciile de design interior si este valabil un an din momentul emiterii si transmiterii sale catre Client. Dupa aceasta perioada, Voucherul Cadou expira automat. Valoarea produselor achizitionate trebuie sa fie egala sau mai mare decat valoarea Voucherului Cadou. Valoarea Voucherul Cadou se scade din totalul valorii cosului de comanda. Daca valoarea totala a produselor din cosul de comanda este inferioara valorii Voucherului Cadou, aceasta diferenta se pierde, nu se pastreaza / salveaza / reporteaza in contul Clientului;

In cazul in care produsul achizionat cu Voucherul Cadou depaseste valoarea acestuia din urma, diferenta ramasa de achitat poate fi platita prin orice modalitate de plata pusa la dispozitie de site-ul www.interioronline.ro;

Pot fi achizitionate mai multe Vouchere Cadou simultan. Acestea vor fi trimise via e-mail aceluiasi Client. Se poate utiliza maximum un Voucher Cadou intr-o singura comanda, Voucherele Cadou nu se pot cumula

Voucherul Cadou va fi livrat doar in format electronic in cel mai scurt timp prin email, imediat dupa ce este procesata plata;

Voucherul Cadou poate fi personalizat de catre Client si este emis in format electronic, avand un cod unic si nu poate fi inlocuit in caz de furt sau pierdere;

Folosirea Voucherului Cadou inseamna acceptarea termenilor si conditiilor referitoare la acesta din prezenta sectiune;

Voucherul Cadou poate fi utilizat imediat dupa emitere;

Voucherul Cadou este transmisibil, putand fi utilizat si de o alta persoana decat cea in numele careia a fost achizitionat initial;

Voucherele Cadou nu pot fi transformate in lei si nu pot fi folosite in afara site-ului www.interioronline.ro;

In cazul unor suspiciuni de frauda privind obtinerea si utilizarea de Vouchere Cadou, Interior Online isi rezerva dreptul de a suspenda sau anula unilateral orice folosire a Voucherelor Cadou Interior Online, fara ca utilizatorul (Clientul) sa aiba dreptul de a pretinde daune interese sau contravaloarea acestor Vouchere Cadou;

8.3. Politica de retur:

Voucherul Cadou poate fi returnat in aceleasi conditii prevazute la art. 7.8. din prezentul document Termeni si Conditii;

In cazul in care Clientul sau utilizatorul Voucherului Cadou doreste sa returneze produsul / produsele achizitionate prin intermediul unui Voucher Cadou, returul va fi efectuat in conditiile prevazute in art. 7.8 din prezentul document Termeni si Conditii. Contravaloarea produselor returnate achizitionate prin intermediul Cardurilor Cadou se rambureaza in contul bancar indicat de Client / Utilizator.

9. FRAUDA

9.1. Interior Online nu solicita Clientilor sau Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail / telefonic / SMS etc.) informatii referitoare la date confidentiale, conturi / carduri bancare sau parole personale.

9.2. Clientul / Membrul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.

9.3. Interior Online declina orice responsabilitate, in situatia in care un Membru / Client ar fi / este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este / reprezinta interesele Interior Online.

9.4. Clientul sau Membrul va informa Interior Online asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.

9.5. Interior Online nu promoveaza SPAM-ul. Orice Membru / Client care a furnizat explicit adresa sa de e-mail pe site poate opta pentru dezactivarea contului de client aferent acestei adrese de e-mail.

9.6. Comunicarile realizate de catre Interior Online prin mijloace electronice de comunicare la distanta (ex. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.

9.7. Urmatoarele scopuri vor fi considerate tentativa de fraudare a Siteului / Continutul si / sau Interior Online. Interior Online isi rezerva dreptul de a pune in miscare urmarirea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa, sau a(u) atins acest(e) scop(uri):

- de a accesa datele de orice tip ale altui Membru / Client prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda.

- de a altera sau de a modifica continutul Siteului sau orice corespondenta expediata prin orice modalitate de catre Interior Online catre Membru / Client.

- de a afecta performantele serverului/serverelor pe care ruleaza siteul.

- de a accesa sau de a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, continutul expediat prin orice mijloc de catre Interior Online catre Membru / Client atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al continutului.

10. LIMITAREA RASPUNDERII

10.1.Interior Online nu poate fi tinuta responsabila in nici un fel in fata niciunui Membru / Client care utilizeaza Siteul sau Continutul, altfel decat in limita articolelor ce constituie Termeni si Conditii.

10.2. In cazul in care un Membru / Client considera ca un Continut expediat prin orice mijloc de catre Interior Online violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii Interior Online, conform detaliilor de contact la office@interioronline.ro astfel incat Interior Online sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza.

10.3. Interior Online nu garanteaza Membrului sau clientului acces pe site sau la serviciu, in lipsa inregistrarii de catre acesta din urma prin parcurgerea etapelor de inregistrare de pe site, si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si / sau integral continutul, de a reproduce partial sau integral continutul, de a copia, sau de a exploata orice continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice continut asupra caruia are si / sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al Interior Online.

10.4. Interior Online nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.

10.5. Interior Online este exonerata de orice vina in cazul utilizarii siteurilor si / sau al continutului transmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc (electronic, telefonic etc.), prin intermediul siteurilor, e-mail-ului sau al unui angajat al Interior Online, atunci cand aceasta utilizare a continutului poate sau produce pagube de orice natura Membrului, Clientului si / sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.

10.6. Interior Online nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:

serviciul va fi potrivit cerintelor clientului

serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel

produsele / serviciile obtinute gratis sau contra-cost prin intermediul serviciului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor clientului

10.7. In limita prevederilor Termeni si Conditii, operatorii, administratorii si / sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare / etc. care pot aparea intre client sau Membru si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul siteului. 

11. FORTA MAJORA SI CAZUL FORTUIT

11.1. Forta majora exonereaza de raspundere partea care o invoca, in conditiile legii, cu cerinta notificarii partenerului contractual.

11.2. Orice eveniment independent de vointa partilor, imprevizibil si insurmontabil, aparut dupa incheierea contractului si care impiedica partile sa execute total sau partial obligatiile contractuale, va fi considerat caz de forta majora.

11.3. Partea care invoca forta majora are obligatia sa o aduca la cunostinta celeilalte parti, in scris, in maximum 5 (cinci) zile de la aparitie, iar dovada fortei majore, impreuna cu avertizarea asupra efectelor si intinderii posibile a fortei majore, se va comunica in maximum 15 (cincisprezece) zile de la aparitie. Data de referinta este data stampilei postei de expediere. 

11.4.Partea care invoca forta majora are obligatia sa aduca la cunostinta celeilalte parti incetarea cauzei in maximum 5 (cinci) zile de la incetare. Daca aceste imprejurari si consecintele lor dureaza mai mult de 3 luni, fiecare partener contractual poate renunta la executarea contractului pe mai departe. In acest caz, niciuna din parti nu are dreptul de a cere despagubiri de la cealalta parte, dar ele au indatorirea de a-si onora toate obligatiile pana la aceasta data.

11.5. Exceptional (fara vina Interior Online) si din cauza unui caz fortuit (cum ar fi accident al transportatorului sau al furnizorului) este posibil ca livrarea produselor nu va putea fi facuta. In acest caz, Clientul va putea primi un credit promotional activabil (la optiunea Interior Online si de la caz la caz) ce va putea fi folosit in mod nelimitat pentru achizitionarea de produse de pe siteul www.interioronline.ro. 

12. LITIGII

12.1. Prin folosirea / vizitarea / vizualizarea etc. siteurilor si / sau al oricarui continut trimis de catre Interior Online Membrului / Clientului prin accesare si / sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic etc.), acesta se declara de acord cel putin cu prevederile "Termeni si conditii".

12.2. Orice disputa cu referire la prezentele Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre Membru / Client si Interior Online se va rezolva pe cale amiabila.

12.3. Orice disputa, de orice fel, care ar putea sa apara intre Membru si Interior Online sau partenerii sai, se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta, conform prevederilor legale aplicabile.

12.4. Avand in vedere dispozitiile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de consum si de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 si a Directivei 2009/22/CE, Interior Online ofera Membrului/Clientului posibilitatea de a opta pentru solutionarea pe cale extrajudiciara a eventualelor litigii, prin utilizarea platformei europene de solutionare online a litigiilor (platforma SOL), instrument digital creat de Comisia Europeana pentru a facilita solutionarea independenta, impartiala, transparenta, eficace, rapida si echitabila, pe cale extrajudiciara, a litigiilor care privesc obligatiile contractuale rezultate din contractele de vanzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care isi are resedinta in Uniune si un comerciant stabilit in Uniune . In acest sens se poate utiliza urmatorul link catre platforma SOL: link.

12.5. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

12.6. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana. Legea aplicabila – Jurisdictia Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Linia Interior Design SRL si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.

13. DISPOZITII FINALE

13.1. Interior Online isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului / structurii acestuia / serviciului precum si orice continut fara notificare prealabila a Membrului sau Clientului.

13.2. In limita prevederilor Termeni si Conditii, Interior Online nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.

13.3. Interior Online isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare. 

14. CONTACT 

14.1. In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu Interior Online, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon +40 723 533 753, de Luni pana Vineri, program 09:00-17:00 (cu exceptia sarbatorilor legale), sau prin e-mail la office@interioronline.ro.

14.2. Orice comentarii, intrebari, feedback, idei, sugestii sau alte comunicari sau informatii despre sau referitoare la site-ul www.interioronline.ro, functionalitatea sau imbunatatirea acestuia vor ramane proprietatea SC Linia Interior Design SRL.